Az S-Works Tarmac az optimális bringa, hogy megnyerd a Grand Tour-t, de az esélyeid egyenlőre azt mutatják, hogy nem fogsz tudni indulni Dél Franciaországban ebben a szezonban. Viszont ha egy olyan bringára van szükséged, amely megsemmisítő tempóval robog végig az edzéseken és a helyi versenyeken, akkor ebben a Tarmac Expert szinte legyőzhetetlen. A 950 grammos súlyt úgy értük el, hogy felhasználtunk minden carbon és aerodinamikai ismeretünket. A FACT 10r carbon konstrukciónak és a modern rétegzési eljárásoknak köszönhetően 200 grammot sikerült így faragnunk az eredeti súlyából. Igen, 20%-os súlycsökkentés, íme eljött az idő, hogy nekiállj és megdöntsd személyes rekordjaid. Ezt követően tovább fejlesztettük Rider-First Engineered™ technológiánkat, amelynek köszönhetően a Tarmac még merevebb és magabiztosabb a szükséges területein. A Retül rendszert segítségül hívtuk, hogy frissíthessük a geometriát, így megalkotva egy rövidebb tengelytávot és hatékonyabb frontot. A fentebb említett merevség fejlesztésén kívül, a teljesítményt is növelni kellett a magas minőség érdekében. Ezen célból a nyeregcsövet úgy terveztük, hogy a felső 120mm-en a lehető leghatékonyabb legyen, így eldobtuk a jól bevált nyeregcsőbilincset és megváltoztattuk a nyeregcső formáját. A váz 30mm széles gumik befogadására képes. Az SLX 24 kerékszettet felruháztuk a 28mm széles Turbo Cotton gumikkal, amely így egy még finomabb, jobb tapadású és alacsonyabb ellenállású futást kínál. Mindezeknek köszönhetően a Tarmac egy igazi versenygép miközben magas szintű komfortot biztosít még a legsilányabb utakon is. Hidd csak el, hálás leszel a következő hosszú bringázásod után. Tudtuk, hogy az aerodinamika fejlesztésével érhetjük el a legnagyobb sikert. A Bora-Hansgrohe és a Team Quick Step Floors Pro Tour csapataink nagy hangsúlyt fektetnek az aerodinamikára, így a cél adott volt: úgy faragni a légellenállásból, hogy a Tarmac legendás formája változatlan maradjon. A 6 hónapos fejlesztési idő alatt, három fő területet fejlesztettünk— új villa formát, láthatatlan nyeregcsőbilincset és egy D formájú nyeregcsövet hoztunk létre. Az eredmény? 45 másodperces gyorsulás egy 40km-es távon, magasan vezetve így kategóriáját. Az új Tarmac versenyre készen érkezik már a dobozában is. Ezt biztosítja a Shimano Ultegra 8000 rendszer, a Roval SLX 24 alumínium felnikbe fűzött DT Swiss agyak, a leggyorsabb S-Works Turbo 26mm széles gumik és a nagyszerű Toupé Expert Gel nyereg.
BOTTOM BRACKET |
Praxis BB30 w/ Shimano conversion adaptor |
CHAIN |
Shimano Ultegra, 11-speed |
CRANKSET |
Shimano Ultegra R8000 |
SHIFT LEVERS |
Shimano Ultegra 8000, 11-speed |
FRONT DERAILLEUR |
Shimano Ultegra 8000, braze-on |
CASSETTE |
Shimano Ultegra 8000,11-speed, 11-30t |
CHAINRINGS |
52/36T |
REAR DERAILLEUR |
Shimano Ultegra 8000, 11-speed |
REAR WHEEL |
Roval SLX 24 Rims, DT Swiss 350 hubs, DT Swiss Competition spokes, 24h |
INNER TUBES |
66mm alloy tubeless valve |
FRONT TIRE |
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
REAR TIRE |
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
FRONT WHEEL |
Roval SLX 24 Rims, DT Swiss 350 hubs, DT Swiss Competition spokes, 20h |
SADDLE |
Toupe Expert Gel, 143mm, hollow titanium rails, Adaptive Edge |
TAPE |
S-Wrap w/ Sticky gel |
SEATPOST |
S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset |
HANDLEBARS |
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 123x75mm |
STEM |
Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
FRONT BRAKE |
Shimano Ultegra 8010 direct mount |
REAR BRAKE |
Shimano Ultegra 8010 direct mount |
PEDALS |
Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors |
SEAT BINDER |
Tarmac SL6 clamp assembly |
FORK |
S-Works FACT carbon |
FRAME |
Specialized Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing |